Úvod | Postavy | Design | Mechaniky hry | Zdroje |
Vzhledem k tomu, že tato hra se vytvářela okolo devíti let tak se vývojáři dali nesmírně velkou práci s výtvorem uměleckého stylu. Začáteční inspirace byla od umělce Leyen Decker, který využíval hranatý a ostrý způsob kresby.
Nadále vývojáři chtěli aby jste si všimali nejdůležitější sekce těla, vaše horní tělo, aby dostali to co chtěli tak rozdělili postavy na dva teamy červené a modré a dali jim oblečení, ve kterých vložili důrazu na vaši horni část těla, kde je většinou zbraň a také to je velká indikace proti jaké postavě právě bojujete, díky tomu, že nikdo nevypadá stejně. Také postavy ve hře jsou nejjasněší objekt v celé mapě aby jste byli poznat ještě lépe. Myslím si, že na tomto obrázku pochopíte většinu věcí co se dějě.