Design
Úvod Postavy Design Mechaniky hry Zdroje

Design

Vzhledem k tomu, že tato hra se vytvářela okolo devíti let tak se vývojáři dali nesmírně velkou práci s výtvorem uměleckého stylu. Začáteční inspirace byla od umělce Leyen Decker, který využíval hranatý a ostrý způsob kresby.

Obraz od Leyena Deckera

Nadále vývojáři chtěli aby jste si všimali nejdůležitější sekce těla, vaše horní tělo, aby dostali to co chtěli tak rozdělili postavy na dva teamy červené a modré a dali jim oblečení, ve kterých vložili důrazu na vaši horni část těla, kde je většinou zbraň a také to je velká indikace proti jaké postavě právě bojujete, díky tomu, že nikdo nevypadá stejně. Také postavy ve hře jsou nejjasněší objekt v celé mapě aby jste byli poznat ještě lépe. Myslím si, že na tomto obrázku pochopíte většinu věcí co se dějě.

Oficiální plakát pro Meat your Match aktualizaci